KickOff 2 Competition Version v1.00

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KickOff 2 Competition Version v1.00

Messaggioda KONEY » mar ott 21, 2008 9:28 am

In occasione dei mondiali di Atene e' stata finalmente rilasciata la versione CV 1.00 di KickOff 2!

Features
- New loading screens are possible.
- FOUL and PENALTY speech imported from KO Extra Time.
- Goal keepers can be made (even more) stupid, just for fun.
- Corner bug fixed. (wrong end of pitch)
- Throw in bug fixed. (wrong team awarded throw)
- Extra player stats displayed in pause menu.
- Players can be removed from the field or brought back on. Useful when Amigas fail mid-match.
- Goal types are identified and instantly named along with physical statistics.
- An option is available to be able to control the power of a chip.
- Keepers can be upgraded to stop lobs like Final Whistle keepers.
- CPU opposition can be made to run as fast as human players.
- Two leg menu available when the game is paused.
- Aggregate score is automatically displayed when the ball is out of play in a 2 leg match.
- Extra time and penalties are automatically triggered in a 2 leg match
- Free kick scorer gets credit for it at last!
- Number of fouls by each team is displayed when a foul is given.
- Number of corners awarded by each team is displayed when a corner is given.
- Number of yellow cards by each team is displayed when a yellow card is given.
- Number of red cards by each team is displayed when a red card is given.
- "Distance out" stats given when the ball goes out for a goal kick.
- Woodwork hits, reds, yellows, fouls, average goal dist, possession, shots, shots on target all given at the end of a half or updated live during a game.
- Referees stopwatch can be modified during the game, along with other times, and also the current score.
- Autoslides and unintended slides are not disabled in this Athens WC release.


Download
http://www.camber.demon.co.uk/KO2CV/KO2CV100.zip
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Messaggioda samo79 » mar ott 21, 2008 2:30 pm

Grande !

Era ora che uscisse, corro a provarlo :ride:
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Messaggioda MacGyverPPC » mar ott 21, 2008 2:57 pm

Quando,una bella versione NG per gli schermi nativi del 4.X?
Un bel KickOFF da giocare con il CompetitionPro USB, su SAMantha non sarebbe male! :felice: :figooo:
OS4.1.3Immagine+SAM= ImmagineNG c'è!
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Messaggioda samo79 » mar ott 21, 2008 3:38 pm

Non c'è il sorgente, già sono miracolosi questi aggiornamenti ...

Ci vorrebbe qualcuno che scrivesse il gioco da zero, ma a quel punto non sarebbe più Kick Off, fidati ... :ammicca:
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Messaggioda NubeCheCorre » mar ott 21, 2008 3:51 pm

Perche' ? in teoria traducendo il codice da Asm a C per renderlo portabile cambierebbe il codice ma il gioco sarebbe lo stesso..
Ultima modifica di NubeCheCorre il mer ott 22, 2008 12:30 am, modificato 1 volta in totale.
W il Veneto :ride:
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Messaggioda Kyle » mar ott 21, 2008 7:59 pm

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Messaggioda samo79 » mer ott 22, 2008 4:33 am

NubeCheCorre ha scritto:Perche' ? in teoria traducendo il codice da Asm a C per renderlo portabile cambierebbe il codice ma il gioco sarebbe lo stesso..


C'hanno anche pensato ma non è cosi semplice, senza sorgenti sopratutto sarebbe un impresa galattica.

Se solo Dino Dini ...
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Messaggioda MacGyverPPC » mer ott 22, 2008 7:39 am

Già... Dino Dini! Se tirasse fuori le sue doti su OS4 ,magari con qualcosa di nuovo oltre al restiling di KO, o concedesse gli ormai vecchi codici e sorgenti a chi ne saprebbe far buon uso....
Ma nessuno può provare a leccarlo un po? :riflette: :scherza: :ahah:
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Messaggioda KONEY » mer ott 22, 2008 9:52 am

Da quanto ho kapito non esiste il vekkio kodice di KO2. E' stato fatto il reverse engineering di quello esistente compilato, con l'aiuto anke di Dino Dini.

Siamo strafortunati ke a 17 anni di distanza ci siano ankora bugfix di questo fantastiko gioko, sempre a lamentarvi! :ahah:
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